Mycket bilder idag =)

Tjabba tjena hallå ! ;) har vart en fin dag, tomt utan sara men har haft kul ändå =) asså inget speciellt bara en vanlig skoldag men vi har haft rolig :)
ÅÅÅÅh! jag mår så otroligt dåligt när jag tänker på sommaren! jag vill ha sommar nu nu nu!!!!! :'(
skulle kunna börja gråta när jag ser alla bilder från sommras så jag försöker att inte göra det x/
var på stan ett litet tag med embla med idag och köpte ett par byxor och en typ jacka elr jag vet inte vad man ska kalla dt...
200:- SALT
skitsnygg! fast lite finfin liksom glänser verkligen, och lite fin att ha i skolan.. elr? :S
byxorna tog jag ingen ild på men dom va snygga ;)

Åså här är lite bevis för hur kul vi hade idag:

hahah asså dom sa nte dt men dt ser ut så x)

puuuuuuuss<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0