Ensam hemma :)

helluue<3 pappa är iväg hos nåra polre och jag har lägenheten för mej själv! fatta v skönt jag kan ha tv datan och gitarren för mej själv! jag har köpt pizza sån där som man värmer och gooooooooodis!!!!!!!!<3 :D
Så kan jag spela spotify hur högt jag vill och utan at pappa klagaroch tkr detbär ddåligt! asså sry för att jag skriver så "slarvigt" men jag sitter här med lösnaglar hahah köpte dom på skoj men hur dålig kvalite är dt inte liksom men aa dt är sjukt svårt å skriva XD
ÅÅÅh i looove sounds<333333333333333333 hur kunde jag leva så länge utan dom!!???

Hm, vad ska man se för film då? nån som man inte tröttnar på... nån spännande! hm, får se aj dom här jävla naglarna fastar ju i ALLT har redan tappat en hahah guuud va onödigt xD

ha en bra kväll gosnosar ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0