...

Tjatja, haha sry för inlägget nedan men jag fick liksom sova utan kudde för den jag hade va så oskön xD Men iaf idag ska jag va me Sara, ska sticka sit snart tror jag, har precis dushat och ska äta frukost :) Gissa vad, jag är inne på min nya dator och internet, dt funkar! :D Fast dt är massa krångel, t.ex. jag kan inte lägga till bilder :S Inte se min statestik och när jag går in på facebook kan jag inte se startsidan, den är helt grå, men jag kan gå in på profilen och allt! :s Jag fattar verkligen inte!! :O Suuuuck jaja... :/ Juste, sen när jag vart hos sara ska jag till elin och lämna hennes plånbok och busskort som är hos sara x) och kanske sova hos elin fast jag är inte säker :) Kyssar<3 Nu kanske ni undrar hur jag nu kunde lägga till en bild men när jag sa så menade jag att då måste man liksom göra på dt krångliga sättet xP<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0