Fan det är ju skola imorn!

Ånej, skola imorn, tror ärligt inte jag kmr klara av att gå upp så tidigt, jag vaknade typ vid ett idag fan jag kommer inte vakna och så kmr jag kommar försent xP
Menmen, igår var det ju myskväll med tjejorna (elin sara och sigrid) det va kul och vi gjorde hamburgare och såg på The Ringden var skitläskig fast sigrid var rädd sen när vi skulle sova men det va verkligen inte så för men asså ibland visst jag kan bli lite rädd fast inte så ofta och bara om jag är ensam men nu när jag tänker på filmen va den inte alls hemsk x)
vi hyrde iaf en till film som vi kunde se efter och det va Torkel i knipa hihi den va rätt cp faktiskt...
Sen försökte vi köra anden i glaset men det funkade inte så vi gick och la oss, vi fick ligga på fel ledd i sängen så jag frös skitmycket om fötterna elr överhuvudtaget frös jag :/
Oj, nu ska jag laga mat.. tog maaaassa bilder men jag har ju ingen sladd så jag lägger upp dom imorn när jag ska ti pappa :)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0