Fredag :D

Mornmorn ;) sry för jag inte skrev igår, jag ska berätta, sigrids mamma hade bjudit hem mej och Vera och våra mammor på middag... och det blev väldigt sent, kom hem halv ett typ så det var därför jag inte uppdaterade :D Gud! Jag är så himla trött! :/
Men glad är jag med för imorgon bär det av det göteborg! jippiejippie :D
Men nu måste jag göra mej i ordning, jag menar, ni skulle se min frisyr nu, luggen står rätt ut i luften, jag överdriver inte hahah! förresten, jag kan typ göra sjuka grejer i sömnen, nyss upptäcker jag att jag har en tofs runt foten :S xD

fejslook:

dresscode:

Köpte klänningen igår, tkr den är jättefin. H&M 129:-
vet att kameran är skitdålig men det får ni stå ut med :P

PUSS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0