Good night

Tjuue, sitter här med nymålade naglar, japp smart att måla dom precis innan man går och lägger sej va? Men då fick jag lite tid med det här inlägget ;) Jag längtar och ser fram emot gb med sigrid, fast en grej är att vi missar saras fjortisdag :/ hon fyller samma dag som vi kmr hem fast vi kmr typ på natten :S Synd men sant men då kanske jag kan hitta nån present i gb och dt blir hon säkert glad för :D Imorn ska jag flytta tibax till pappa och den här terminen ska vi prova med tvåveckorsperioder, alltså nu ska jag bo två veckor hos pappa.. men jag vet inte, dt kanske blir för långt, vi får se :) Men dt är bara dt att jag vill liksom ta med hela min garderob till pappa ju, iaf nåra jeans för jag har inga där men jag har bara en liten väska och jag pallar inte ta med en till liksom! suck vilket problem! Men nu ska jag iaf gå och sova så jag kan vakna tidigt imorn usch.. elr sova och sova jag ska läsa :) sandor slash ida för typ fjärde gången hahah men asså den e bra och jag fick ovanligtvis bara en bok i julklapp och den har jag läst ut, så det får bli denna igen xD verkligen ett tips förresten, både boken och filmen :) Sov gott sweetiesar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0