hej?

Hahah, idag på matten blev sju personer utskickade x) fast sen fick dom komma in igen :/ haha vet inte varför jag berättade det? jo, för jag har absolut ingenting att berätta.. jo det klart jag har! på fredag ska nåra tjejer, vet inte exakt vilka,,, elin jag fanny kanske sigrid och antagligen inte embla gå på "Did you hear about the Morgans?"på bio och sen ska jag sova hos elin :) innan bion ska jag göra nåt oxå men det är en hemlis ;)
på lördag är det fest hos sara och terese det skabli kul =)
idag skulle emblöa börjat på min teater fast hennes mamma fyllde år så hon kmr nästa gång ist fast det började en annan tjej idag och hon verkar jättegullig :)
nu ska jag göra nåt annat

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0