:D

hellu, statitsiken har gått bra idag, fortsätt så tack (a)
kollade på filmen Kramer vs Kramer nyss, om jag inte ska tröttna på filmer så måste dom va läskiga elr sorgliga.. den här är jättesorglig... elr aaså ganska, dt typ handlar om en familj mamma pappa barn ;) och så lämnar mamman dom och sen efter typ ett år så kmr hon tibax och vill ha sin son osv! :D

Innan tittade jag på en film som elin och jag gjorde för typ... hjälp när var det? :S kanske ett år sen elr nåt? mindre? mer? usch jag har absolut ingen tidsuppfattning längre xO aja den var iaf sjukt kul att se hahah elins lillebror linus spelar min pappa xD den heter Mord på rådmansö! scaaaary! ;)
här är nårga bilder från vår jättebra film ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0