Najs dag ofc<3

Tjo alla fina peoples<3 Idag har vart en bra dag, som då började med en skön dush och avslutas med en ny färg på bloggen :) Fin? Men mellan det så har det hänt mycket :D Jag åkte ju hem till sara, där var det fullt hus för hennes syrra fyllde 30 och skulle ha en stor fest, massa människor var där och lagade mat och städade och allt, så sara och jag som inte träffats på hela lovet innan satt och snackade ett tag innan vi gick ut med sigge och samtidigt köpte jag en ny grå hoodtröja :D Sen vart vi hemma hos sara ett tag och så kom Terese och efter ett tag åkte jag till Elin med hennes väska och vi åkte till Kista, hihi där hade vi jättekul och var båda väldigt glada (no reason) och där köpte jag bebiskläder :D nu undrar ni maybe varför hihi! Mäh vadå, om jag vill ha bebiskläder får jag väl ha dt!? nä men dt är en present till mammas kompis bebis och vi köpte jääättesöööta :)<333 och sen flög elins nycklar iväg så H&Ms personal fick flytta bort en hel ställning, fast den va inte där x) men jag (the hero) hittade den ;) sen när vi väntade på tunnelbanan kom en kille fram och försökte snacka han ba "ööh va dt inte dej jag snacka me förut?" till mej och jag ba neej? och så fråga han elin och hon me ba neej? XD Han ba "Jo men jag typ bråka och sa att jag hade mens!?" vi ba eh nej! hahahah fattar ni mkt elr!? Nej men sen så åkte jag hem :) oj nu gick en propp, asså dt gör dt 24/7 här, man kan inte ha tvätt och diskmaskinen på samtidigt och inte två värmeelement suck, jag fryser ju häcken av mej i mitt kalla rum :O Imorn ska vi ha en tjejkväll igen, elin sigrid sara och jag, hos sara :) myyyysigt<3 Nu ska jag göra något annat! kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0