Så där x)

Hahah fattar inte va felet va men nu funkar det igen (a)
Idag var jag i Sigtuna hos min mammas moster med mina kusiner och mammas kusin var där med hon bor i New York så det va kul å träffa henne. Sen så var det kul att träffa dom andra med och jag ska snart få en kusin till! :D Vi åkte skridskor på sjön och dete var så jävla härligt !! jag var snabbare än jag trodde själv men dt  var väl för det fanns så mycket plats lixom och när man åker i vasan elr kungsan så är det ju alltid nåt jävla staket eller nåt ivägen ;) det var iaf skönt att åka på sjön =)
vi delade ut lite senA JULKLAPPAR oj capslock heheh och jag fick en bok, ett armband och en skiva(hittade ingen bild på skivan) och så fick jag och mina kusiner varsin biljett till Grease XD

Kisses rebecka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0