SORRY..

..för gårdagens sämsta uppdateringar, men det var för vi åkte till Barkaby tidigt och kom hem på natten, sryyyy!
Men jag hade iaf skitkul igår! Fanny och jag och hennes kompis Anton/Nisse var på Moderna muséet och tittade på Daliutställingen och lite andra också och sen virrade vi runt i kylan för att komma till Östasiatiska muséet och det gjorde vi! Så tittade vi på Kimono fusionoch den var cool
Sen gick vi på stan lite och så åkte vi hem och Fannys kille max och kompis edwin kom och vi kollade på Charlie and the chocolatefactory, haha vet inte vrf det var fanny som ville men den är fett skön xD
Idag tror jag jag ska var med sigrid hon skulle komma hem idag
Och på onsdag ska jag vara med fanny igen, vi ska kolla på Avatar det ska bli naajjs
Haha! Nu fick jag precis mitt nya buskort! hihihihihiiihihi det är typ beigt och brund med bruna och lila plus! hihi va fult XD
Men nu ska jag fylla i det jävla kortet så  puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0