Tipex

Tja, idag var ju första skoldagen, det gick bra hihi fast fan vad jobbigt dt var att gå upp å så... sen så är dt ju nte så himla långt kvar till sportlov så dt är väl bara att vänta ;) men aja jag äår sjukt trött iaf så jag ska inte tråka ut er nu, ska lägga upp bilderna me, dom kmr, dom kmr va nte oroliga ;)

Dagens efterblivna:
Embla och jag sitter och diskuterar en svenskauppgift; man skulle berätta vad den andra hade för speciellt jullovsögonblick.
Jag(trött och flummig):
-Eh, kanske när jag fick 2000... nej, 200, neej eh 5000 menade jag hahah.
Embla(fundersamt): -Hm, det kanske bli 5000om man tänker efter...

Åh stackars embla hon blir ju alltid efterblivna hahah XD <3
Förresten, har fixat spotify nu så braaa!!! :D <3

Idag kom sigrid till skolan och vi åkte hem till mej och hon 3åt här och vi tittade på Hitta Nemo hihi den är ju sååå gullig :-)
Nu årkar jag inte skriiiva mer !
KISS!<3

p.s. rubriken var bara nåt flummit fanny snacka om idag så skit i den xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0