tråktråktråkigt lov?

Hallo idag har man tråkigt hära fast inte lika som hos pappa för nu är man ändå inne i stan och det känns liksom mer vet nte men ändå ee.. x)
Statistiken gick ju bra igår kan det inte bli ännu bättre idag!! (JA vilken bra idé!!) okej förlåt nu är jag jobbig men det är så tråkigt här ju och jag vet inte vad jag ska göra...
igår köpte jag ett linne på H&M som jag nte kunde bestämma mej för om dt va snyggt elr inte, men nu när jag har dt på mej så är det fint :) jag hittade ett par gamla byxor som jag hade glömt, dom gick knappt att knäppa men när dom väl var på så var dom snygga dom med :D Bara lite korta men dt hoppas jag man inte märker XP Tvärr glömde jag sladden hos papsen igen sry så jag kan inte visa min snygga outfit idag :(
Nu ska jag fortsätta tråka så ha det gött :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0