Vällingby =)

Var i vällingby med elin terese och fanny idag, dom skulle se efter födeledagspresenter till sara och jag hängde på =) när vi skulle fika hade vi BIG PROBLEMS med att välja café! det fanns tre att välja på och alla hade olika "krav"... Terese som är så nyttig ville ha smoothie och macka, Fanny ville absolut ha en milkshake från donken, Elin ville ha semla och jag hade bara 50 kr och ville ha vaniljlatte XD Tillslut gjorde vi såhär: vi gick först till Waynes coffee och köpte en semla att ta med till elin, sen till donken och köpte en milkshake till fanny och en paj till mej sen äntligen till vällinge hus där jag fick min vaniljlatte, elin en snickerskaffe, fanny en semla med och tess en macka :)
ska kolla på nån film med pappa så hare fine nu!
pussselipuss! ;)<3

ouupppss! drogaaad!? xo

sötisar<3

sööt :)<3
hihi mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0