Var är Glenn? :O

Ännu har vi inte mött någon som heter Glenn, men vi har inte gett upp hoppet! vi ska hitta honom! haha ;)
Idag gick sigrid och jag själva på stan i göteborg, annorlunda och allt var stängt bara för söndag! konstigt men asså nej inte stäbgt, det öppnade 12 och stängde fyra xP
Och så kollade vi på ett gäng kortfilmer på filmfestivalen,,, bl.a. filmen "Denna plötsliga lycka" som spelades in i vår lägenhet och mitt rum! plus min namn var med på eftertexterna! hihih :D Dom flesta filmerna va inte så bra, er sådär liksom, konstiga, lite läskiga sådär... det var tre som jag tyckte om och som va bra :)
Sigrid och jag har gått sjukt mycket idag! känns bra ;) har bara en enda gång åkt något och det var spårvagn typ jättekort.
Annars har vi gått med kartor och frågat, ja, jag vet inte hur många vi har frågat vägen om! MÅNGA! xD
Men grejen är, att vi har typ inte mött en människa som inte vart oerhört trevlig! asså göteborgare är mkt snällare än stockholmare! alla i huvudstaden är ju sjukt oförskämda haha! okej inte alla men big different när man kmr hit :P
FEEEEEETT skönt att vara ledig imorn! Fast synd att missa matten! ;)
nu pratar vi om åldersdiskriminering här i vårt mysiga lilla hotellrum hahah hade inget annat å säga xP
NU ska jag nog sova, det är frukost klockan åtta imorgon! :S
Puss och godnatt era stockholmare! (och göteborgare och malmöare och ja... ni fattar!) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0