Borta bra, men hemma är fucking bäst!

ÅÅÅH! Vad skönt att vara hemma!! Kommer sakna alla så jävla myyyycket men det är sååååå härligt att vara hemma!! Hemma i sin egen lägenhet, egna rum, egna säng, ha sin egen dator, spela på sin egen gitarr(♥) åååh! Vad jag älskar sverige! Åh nää vad jag saknar Brighton!!! :(<3333333333333333

Jag måste bara berätta en hemsk sak för er nu. Min kamera är borta! Jag är en sån jävla idiot! Jag glömde den på stranden!! Så jävla hemskt! Den var ju helt ny med! Och alla bilderna!! Nej förresten, inte alla, som jävla tur var, så köpte jag ett nytt minneskort, för mitt gamla var fullt, och det var det jag hade i kameran, så det första har jag. Och det är rätt mycket bilder på det. Och sen ännu mer tur var att alla bilderna från Madame Tussauds har jag på ett USB-minne, och lite andra bilder med, så himlahimla bra! :D
 Så jag har grymt mycket bilder ändå.. pallar absolut inte ladda upp alla idag, kanske en annan dag! :)

Här kommer en,
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0