Hemma från Skansen

Hej!
Jag har riktigt ont i huvudet och ska snart lägga mej eller nåt.. eller jag vet inte.. oj! Klockan var bara nio! Haha visste jag inte.. ^^ Jag var iaf uppe till 5 igår så jag är så häääääääääääääääääääär trött! =O

Det var mysigt på skansen, mamma och jag hade gjort en sallad som vi tog med och först letade vi efter nån stans på gräset vi kunde sitta men det var så mycket fågelbajs så vi hittade några bord med bänkar så vi dukade upp där, haha det måste sett lite kul ut.. x)))

Nu tänkte jag gå ut i köket och ta ett stort glas bubbligt vatten, för vi köpte nya bubbelpatroner till min bubbelmaskin, sodastream vad det nu heter, igår. Najjs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0