Kvällsbabbel!

Puh! Håller på att svettas ihjäl i mitt eget hem! xP

Hallå, gud vad min blogg har blivit tråkig på sistånde! Aptråkig! Och inga besökare har jag heller! :( Inte så konstigt eftersom min blogg har zzzzioom sjunkit till zeeeero!

Neeeeej man får hoppas att det blir bättre efter sommaren, just nu är man ju liksom inte så grymt sugen på att sitta och blogga, förstår ni.. men sluta blogga vill jag inte.. :p

Nu ska jag nog försöka sova. Inte för att det kommer att gå alls bra. Nejnej det är alldeles för varmt! Fy vad jobbigt det är! Mycket bättre när det är för kallt! Då kan man ju ha mycket kläder och så.. men nej när det är så här varmt, då ligger man ju bara och vrider sej! Fy!

Haha, ska sluta klaga och låta er sova, eller vad ni nu tänkte hitta på! ;) 
Men jag ska som sagt gå och lägga mej, gick upp rätt tidigt imorse, fast det är SOMMARLOV! Menmen, föräldrar är pain in the ass... =P

Pussar och kramar!

*snyft* min gamla,
söta,
gosiga,
mysiga,
älskade,
superbra
gulleplutt-kamera! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0