Ut och handla!

Godmorgon kära vänner!

Idag gäller det, jag ska laga mat! :S Haha, inget som behöver göras på spis eller i ugn iaf, en fördel! ^^ Mamma är nog jätteorolig och frågar om jag har gjort det förut och sånt! Haha jag ba, mamma, det kommer inte bli äckligt! Fast jag är inte så säker längre! x) Men jodå, jag ska göra mitt bästa! :D Ja.. jag kan inte säga vad jag ska laga ifall min mamma skulle bli så nyfiken att hon tittade in på bloggen... haha!

Aja, just nu sitter jag i underkläder med en handduk som turban och vet iiiinte vad jag ska ha på mej!? Nu vet jag!
Men ni får ha det så bra medans jag är och handlar (bara det är ett äventyr haha! ;D)!
Kisses!<333333333333333
En liten bild kan jag bjuda på med! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0