Späckat schema ;O

Äntligen har jag fått lite info om vad som kommer hända resten av mitt sommarlov.. ja, inte den här veckan riktigt :S Men nästa ska jag då till Gotland, najsnajs! Och sen direkt efter tror jag pappa och jag åker till Grisslehamn och hälsar på Fanny och den familjen! :D
Och sen kanske vi åker direkt därifrån till pappas andra kompis land, men det är inte bestämt än.. (:
Sen sista veckan vill jag helst vara i stan eftersom det är ung08 och allt det där men då kanske vi ska åka till Tylösand till mammas kusin.. bara typ en natt men ändå.. :/
Sen så skulle jag följa med till elins land också.. och både elin och sigrid skulle komma med mej till sigtuna.. haha ojoj..? S:
Jaja, man kan ju åka nån helg när skolan börjat.. usch, skolan! Jag som hoppades på att skolan aaaaldrig skulle börja igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0