Wish that cat was miiiine (a)

Godmorgon!

Ja, det är sant - jag är vaken så här tidigt! Men det var inte frivilligt om ni trodde det! Haha, jag måste säga att blev väckt på ett ovanligt sätt.. min mamma kom i och skrek: - Rebecka, rebecka, det är en katt på vår ballkong!!
Haha jag blev helt.. ja förvånad.. ;p Mamma gick iaf över till grannen bredvid och frågade om det var deras, det var det.. katten var pyttliten och hade krytit under plåtväggen mellan våra ballkonger (alltså det var som en ballkong från början, och sen delade dom av den, bara för ni ska fatta lite bättre^^)..

Nu är jag alltså  vaken, trött och hungrig.. men på ganska gott humör! ;)

Jag har inget att göra idag... om jag lämnar tillbaka en grej till granit som mamma köpt så får jag pengarna, och det ärr typ 300, så det ska jag göra idag iaf tror jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0