Jobbig morgon!

Godmorgon godmorgon!
Har inte haft så god morgon förresten.. började med att mamma kom in och ville ta min dator att kolla film på och lalala och sen kom hon och tjatade på mej att vi skulle åka och bada, så lät hon ballkongdörren stå öppen så jag frös (a) och slängde ett till tjockt täcke på mej och höll på och bara vara jättejobbig haha och sen vaknade jag igen av att några hääärliga nutellaälskare ringde mej tusen gånger..

Menmen, jag är glad ändå :D Vi ska tydligen inte åka till morfar idag utan imorgon så.. ja.. hej! :p

Aaaah mamma vägrar ringa sin kusin! Och hon vägrar boka biljetter till gotland innan hon har ringt sin kusin!! Hon är knäpp juu! Hon vill att jag ska låta bli att åka till Gotland för att åka till mina sysslingar som jag inte känner!

Hej puss!♥

min ballkong.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0