Kan inte sova.......

SENASTE...

Sms:et du fick
: "Men nu ska jag sova puss<3"
Personen du träffade: Mamma..
Låten du hörde: Lyssnar just nu (räknas det? ;)) på Oh boy med Miss Li.
Personen du pussade: Hm,, kanske elin elr embla vet inte.. :)
Personen du ringde: Pappa tror jag nog.
TV-program du tittade på: Taking the stage hos Elin. ^^

ANTAL...

Gånger du varit kär:riktigt, en gång.
Gånger ditt hjärta brustit: En gång (på riktigt alltså xD).
Hjärtan brustit på grund av dig: Haha, antagligen inget :P..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Typ tusen. Inte. 

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag:
Badat och ätit och gått.
Var det kul: Ja :) (elr inte att gå men..)
Hur tidigt stiger du upp: Sommarlov..... måste jag säga något mer?
Vad är du allergisk mot: Mjölk och sånt, kanske =/
Var har du ont: På hakan.
Använder du hårspray: Helst inte.
Kan du stå på händer: Nä. Önskar jag kunde, det vore skojj! Så kunde men se allt nerifrån ist! :D
Favorit serie: Oj. Har inte en susning :p
Dagens dryck: Vodka. Haha nä emh saft?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0