Var dig själv! Vem är jag då?

Var dej själv, säger dom. Men det är inte så jävla lätt jämt.
Vara mej själv, men hur?? Vem är jag? Vet inte om det bara är jag men jag blir iaf annorlunda med olika människor.

Med en galen människa (höhö) blir jag galen. Är mej själv galen? Med en lugn människa, blir jag lugn då? Antagligen. Är mej själv lugn? Osv osv.. 

Jag förstår ju vad som menas! Absolut, jag är inte korkad, haha (Tyckte bara det var lite kul att ifrågasätta en sån där självklar grej.. ;)).

Nej men jag menar bara att, man blir annorlunda med olika personer. Jag tror det är få som inte blir det.

Hm, om jag t.ex. skulle vara med en kompis som jag var på ett sätt med, tillsammans med en annan kompis som jag var på ett helt annat sätt med, och dom tyckte jag var jättekonstig för att jag var på yttligare ett sätt, eftersom jag var med båda.. (ojoj så komplicerat det blev.. :S) det skulle ju inte vara så konstigt!? Då är man sej själv, som man är med dom båda.. nej jag vet inte hur jag ska förklara hur jag tänker..

Haha, alltid när jag tänker något smart och skriver det på bloggen,
fattar jag hur puckat det måste låta...... jag är inte puckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0