Midsommarafton! :D

Tjenatjena! :)
Den har veckan har det varit hothothot! Skitfint vader! Soooolaaaaa!!! :D Haha jag solade magen haromdan men bara halva.. och jag trodde inte jag skulle bli sa brun men nu ar halva brun och halva vit! Hahaha sa snyggt! xP
Juste, midsommarafton! Jag ar lite sur for att jag ar har pa just midsommar, jag alskar att fira i Sverige! Vi brukar aka till vara slaktingar men nu ar jag har.. och det ar ju typ bara i sverige man fira midsommar sa.. lite synd.. men jag tror nagra i gruppen skulle typ kopa jordgubbar och sant och dra ner till stranden ikvall. Vi kanske hanger pa, sa det blir nog mysigt! :D
Jag har badat 2 ganger i havet och det var inte sa kallt faktiskt, ratt skont nar man hade vart i ett tag! :p
Juste, igar flyttade det in tva tjejer i vart rum. De var italienska, inte spanska som var tant som vi bor hos sa... Dom ar gulliga men klagar lite pa allt mojligt.. och ja, det ar riktigt trangt.. :/
Menmen, nu kanns som att jag klagar lite pa allt mojligt..
Ha vaaaarldens basta midsommar nu!! :D
Pusspuss!<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0