Nervöööööös! :O

Jag är så jävla nervös nu asså!! Gud! Blir helt galen av att tänka på att imorgon, på riktogt imorgon, så ska vi åka! Så sjukt spännande!! Man undrar så mycket! Vilka kommer vi bo hos? Hur kommer dom vara? Kommer det vara många i vår ålder? Kommer det vara många killar? ;$ Kommer det vara fint där vi bor? Kommer vi bo med några andra? Ja, ni fattar! Grymt läskigt! :D
Ska göra en hårinpackning nu, efter det sova,,, vi ska gå hemifrån vid 12 imorn, så det är ju inte så tidigt.. men jag vill ju ändå vakna tidigt så jag hinner fixa lite, och vara pigg måste man ju vara!! Iof kan jag ju sova på planet men ööööh tror ni det kommer gå elr??? NÄJ! Kommer inte kunna sova! :D
Inte nu heller! Det här är värre än kvällen innan man fyller år!! Nästan... ;p
Puss!♥

Okej... inte så likt x/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0