Skriver av mej lite! :)

Goddag! :D
Det blev mer uppdateringar an jag trott de senaste dagarna haha, men det ar ju bara bra, right? :)
Ikvall ska vi dansa Salsa, haha vet inte varfor, bara som en kul grej.. trooor inte jag har gjort det forut men kanske pa idroten elr sa, har inte koll pa sant! (a) Det ska iaf bli.. spannande! ;D
En grej jag ar lite.. orolig om,, ar att imorse fick vi veta att det kommer 2 nya tjejer till var familj imorgon, jaha, det ar jutrvligt, tanker vi.. men dom ska bo i vart rum! Och vi har inte alls stort rum! Det ar nastan for litet for bara Sigrid och mej! Och huuur tanker hon fa in tva sangar till?? For det maste hon ju, vi kan ju inte dela med dom! xP Jag tror iaf hon sa att dom var spanska elr franska.. vi far se imorn! :S
Oj, nu ska vi nog aka!
Puss och kram! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0