SOMMARLOV!!!!!!!

HALLÅ!! DET ÄR JU SOMMARLOV!! Fattar ni eller!!! :D Fattar ni vad grymt härligt! :D
Och jag ska bara chilla och ta det lugnt och bara njuta av sommaren och livet!! :D
Just nu sitter jag hemma hos lilla Terese med Elin och Fredrika, vi ska sova här och det ska bli supermysigt! Vi ska snart gå ut på Tess stora fina ballkong med filtar och te och mysa tror jag..=)
Förut ikväll var vi på Kanan och grillade och badade, det var kallt men riktigt skojj! ;p Fanny och Rebecca var med pckså. :)
Jaja, har hållt på att skriva det här lilla inlägget i tvåtusen år för jag har blivit avbruten av massa skäl och lalala men jag ska vara lite social med dessa fina vänner, ha det bäst!

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0