!<3

Sigrid kommer hem idag!! klockan 4!! Jag har inte träffat eller pratat med henne på TVÅ VECKOR! Fattar ni eller!!!? Men idag kommer snyggingen hem, nu kommer jag vara jätteavis (avis jag vet; fult) hon kommer vara bruuuuun!! :O

Idag måste jag plugga mera matte, provet är imorn, fyfan jag mår inte bra, inge kul alls! :(
Haha jobbigt inlägg i know men jag måste passa på när pappa är i duschen för när han är klar kommer jag inte få en skymt av datan till jag har pluggat klart (vilket jag aldrig nånsin kmr göra så det får gå som det går)! xD

Aja, var duktiga nu, och gå ut i det fiiiina (!!!) vädret, vill göra det med men... you know the läge ;)
Puss! Nu ska jag bli mattesnille ;p


Förresten, hur fhan tänkte dom med andreas kläder??
Grön skinjacka och samma färg på skortan?
Nej det dissssar vi va! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0