ÅÅÅÅÅNEEEEJ!

Nej fhan vad det här är skitläskigt! Jag har jättejobbiga virus som typ skriker "NEW VIRUS FOUND" hela tiden och man kan inte sänka eller nånting. Vilken jävla tur att jag iaf hann gå in på internet innan allt, start och sånt försvann! Pappa försöker iaf hjälpa mej över telefon och jag har försökt ladda ner nåt antivirus program men jag har nåt gammalt som har gått ut och eftersom jag inte kan gå in på nåt så kan jag heller inte avinstallera det och man kan inte installera det nya om man har kvar det gamla och jag blir galen!!!

Det värsta är att viruset har skrivit till jättemånga av mina vänner på facebook länken till det här viruset! Så om ni får en länk av mej på facebook eller nånting så TRYCK INTE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0