Dagen i punkter

  • Syslöjd: försöker sy en drake xD
  • Klassråd: vi ska samla in pengar till en klassresa i 9an och delas in i grupper. Våran ska ha disco =)
  • Engelska: läraren skriker så man får ont i huvudet!
  • Lunch: äter lunch och tjafsar med killarna i klassen, sen uppis, men faktiskt inget te idag xP
  • NO: snackar om skillnaden mellan olika känslor från när man var liten och nu. Jag säger big different :o
  • Matte: jag fattar eller gör ingenting :s
  • Skolan är slut och jag och Elin kollar i lite affärer vid Odenplan och sen Donken där vi total-skämmer ut oss när några killar dampar hahah! :p
  • Åker hem och pluggar lite franska.
  • Bloggar :D



Elin du ska veta att jag är här för dej vad som än händer, hoppas du förstår det!<3


Kommentarer
Postat av: Elin

tack gumman!

2010-03-10 @ 20:22:32
URL: http://mirakelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0