Det här är den töntigaste låttexten jag hört !!! xD


Översättning:
Mitt liv är lysande.
Min kärlek är ren.
Jag såg en ängel.
På det är jag säker.
Hon log mot mig på tunnelbanan.
Hon var med en annan man.
Men jag kommer inte att förlora någon sömn på det för jag har en plan.

Du är vacker. Du är vacker.
Du är vacker, det är sant.
Jag såg ditt ansikte i ett trångt ställe,
Och jag vet inte vad jag ska göra,
För jag kommer aldrig att vara med dig.

Ja, hon fångade mitt öga,
När vi gick förbi.
Hon kunde se från mitt ansikte att jag var,
Fucking hög
Och jag tror inte att jag får se henne igen,
Men vi delade en stund som kommer att pågå till slutet.
Blablabla...

Jag tyckte den här låten var okej tills jag skrev ut ackorden (för att spela sj) och såg texten, hahaha jävla B-text! xDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0