En liten kärleks tanke... :)

Jag har tänkt på en sak: kärlek.. jag har tänkt på att folk liksom blir kära i varandra, jag menar... tänk vad många "kärlekspar" det finns över hela världen, som är kära i varandra... liksom, dom är kära i varandra, tänk att båda är kära i just den andre... alltså jag vet att man kan blir kär i någon om man får veta att den gillar en, eller man kanske iaf blir intresserad,,, men inte alltid, verkligen inte, och tänk då hur många som har hittat nån att bli kär i, som älskar en tillbaka...
Sen så tror ju vissa på att man ska hitta "den rätte" och om det nu finns en enda i världen som är "den rätte" för dej så är det väl lite underligt att du hittar just honom/henne? Eller? Har jag en konstig teori? Jag tror iaf inte på det här med den rätte. Men kärlek tror jag förstås på...iaf om ett tag...

En liten tanke bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0