Fredag imorgon!

Asså kan inte fatta att det är fredag imorgon!! SÅ HÄRLIGT!
Sigrid och jag ska åka till Sigtuna imorn med! Till min mammas moster dårå :) Älskar att vara där, så hiimla fint!! Tror vi åker imorn men sigges syrra har en utställning med sina vänner och den vill ju sigrid (och jag!!) gå på.. så jag vet inte, antingen åker vi på kvällen elr så tidigt på lördag, hellre imorn men om det blir för sent så.. :/
Sigrid skulle höra med sin syster när det var och så...
Iaf ska vi träffa sara imorn! Saknar den skitungen! Som blev typ sjuk idag, hon skulle ju hänga med till castingen.. men imorn är hon bra igen! :D
Nu ska jag läsa lite so =/
Puss♥

Stora gatan i sigtuna, så gulligt aaw!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0