Fredag :):):):)

Tjatja, sovit gott? Det har jag nog för en gångs skull, fast det hade inteskadat med några timmar till :p
Idag är det fredag! Kan inte fatta det, tiden går så jävla fort! Hoppas den saktar ner i sommar :D
Idag så kommer det några som söker filmroller, jag är skitledsen för jag kommer inte hinna för jag ska till tandläkaren -.- Men jag (eller mamma då) känner dom som har gjort den, inte för att det spelar någon roll (höhö spelar någon roll ;)) Men jag ska nog skicka in en ansökan ist..fast jag tror inte det är lika stor chans då.. eller jag menar, om man går på en intervju så får dom ju träffa en och så..men på papper lixom då ser dom ju bara vad jag heter typ :///
Måste äta frukost nu,
Puss♥

(brist på bilder just nu :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0