God morgon måndag utan skola! :D

Haha! Jag ska inte gå till skolan idag fan va skönt det känns! :D Nu sitter Sigrid på planet mot Amsterdamm och sen ska hon buta blabla tills hon kmr till Florida! Usch va orättvist! ;O
Jag vaknade 10 men orkade inte gå upp så jag låg och läste ut en hel bok och sen har jag kollat lite bloggar och fejsat lite... mamma har en praktikant där ute så jag vill liksom inte gå ut med pjamas men jag orkar inte klä på mej hehe men jag är hungrig och vill ha frukost... hmm...
Förresten har vi bara äcklig vanilj youghurt som vi köpte i fredags när embla och siggelin sov här..bläh :/
Apropå i fredags så tog sigrid skitmkt bilder och jag blir galen på henne när hon bara lägger ut två stycken där jag dessutom ser dum i huvet ut på!! Jag frågade om jag fick ta dom från henne när hon hade lagt ut dom och hon sa ja, så lägger hon ut två stycken! ;( aja, dom får väl duga då men bäst för henne att hon lägger ut fler ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0