Hemma..

Hemma nu. Har ätit hos sigge stardust och haft skojj =)
Idag var vi på castings till den där filmen, som sagt, det var rätt kul, det var tre andra tjejer, fast två av dom hade typ bråttom så det var en tjej vi snacka med men hon var skitgullig!
Vi fick typ låtsas prata i telefon med varann, sigrid och jag fick börja, så skulle hon hitta på en situation och jag skulle typ ljuga blablabla och sen skulle alla tre låtsas vi satt på typ uppehållsrummet å spana på snygga killar och så sa hon som filma typ vad som hände och ja, det var luuligt :D
Ja, men jag tror inte det gick så bra för mej, men det hade vart kul.. dom ska typ filma det mesta av filmen i nåt random land jag minns inte vilket (a)...
Menmen får se om dom ringer =P
Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0