I'm back from the city ;)

Vi tog en snabb fika på vanliga stället och virrade runt lite på gallerian och åhlens och så, allt var ju förstås stängt men va var glada och när vi gick mot gallerian blev jag helt sprallig och ville bara springa allt jag hade, då gjorde vi det ;p
Nu sitter vi här och embla ska snart gå hem tror jag.. vi sitter här och mobbar folk i skolkatalogen (speciellt mej) och vi har bestämt att i åttan ska vi bli snyggast i hela katalogen :cool: haha!

Åh, jag har gjort en ny spellista med låtar som påminner mig om sommaren elr som bara är sommarlåtar.. blir så ledsen och glad på samma gång när jag lyssnar på dom.. har dock inte så många låtar :/ Förslag? Jag har ingen fantasi så här års haha ser ni hur jag skriver? Som en tant elr nåt xD


Åh jag saknar sommaren och sigrid <3

Kommentarer
Postat av: simone

Gulligt :D

2010-03-07 @ 20:19:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0