LÄS!!!!!!!

Hej rebecka du får nte läsa dt hära doukometnet fören du är 16 år när du läser dt här kommer du bli så glad att du kommer gråta å skrika jag vill nte läsa , men dt är försent lilla du J om du har sett the ring kommer du förstå vad jag pratar om du kommer nte ha 7 dagar utan jag är nte så generös du komnmer bara få 3 dagar och om du nte har hört av den till mej då så kommer din katt att äta upp dej å dt vill du väll nte ?

Nu tänker du säkert jag har ju ingen katt ?! men då säger jag bara en sak !

Think out side the box !

 

Om du är en smart liten flicka så kommer du förstå vad jag pratar om ! :D

 

Och nu kommer du tänka vilken box då !?

jag säger bara en sak !

 

nu har du bara 2 dagar och 23 timmar och 58 minuter kvar innan katten ko9mmer och äter upp dej ! nu jävlar måste du börjar röra på dej ! :D

 

jag kommer vänta på dej vid matteus griden å jaglovar dej du kommer nte ångra dej för när du gör så kommer din dröm prins ör din dröm prinessa vem vet ?

iaf hon/ han kommer också vara där å då kommer du bli sååå förvånad över hur fin han/hon ’är men då säger jag bara puss hon/han på pannan så förvandlas dom till … rika miljjonernär ! :d

men jag vet att embla lr elin kommer att ha läst dt här innan du är 16 å då så kommer du skirka nejjjjj !!!!!!!!!!!!!!! å säga av skärmen ! men då säger bara en sak !

¨

Rebecka think oput side the box !!! and u will find me! :D sök på mitt namn på aftonbladet så kommer ddu hiitta mej för jag lovar dom dära 4 dagarna du är född före mej kommer nte behövas ! jag kommer vara rik å sååå känd att du kommer få ett hjärtatckack och så kan nte din katt äta längre tänker du men då´säger bara rebecka think out side the box ! katten kommer visst äta dej !! så¨bnli nrte orolig ”

 

 

Katten heter -..- juste rebecxjka den kommer att heter grisen så om du nångång läser dt här innan du är sexton så då säger jag bara . rebecka think out side the box !!!

 

När jag skerv den här berättelsen hade du åpå dej dina blåa slitna jeans och din vita tub halsduk och dina blå converse åp ett svaret linne från hm och en grå tröja men då säger jag bara väta till katten upp dej så jävlar ska du få se på cool outfit ! :D å nu säger jag abar think out side the box ! vem kan jag vara ½!? Kommer du ihåg den här dagen när jag skerv dt hät så kommer din dröm/prinsessa/ prins att vara den finnaste personen du aldrig har sett ! :D

Aja rebercka barlach almén :D nu kommer jgaavsluta detta doukoment så när du läser dt här komm då ihår att du bara nu har 2 dagar 23 timmar och 55 minuterpå den att späcka koden till vf jqg skerv dt här doukumetet å då hara jag bara en sak å säga å gissa dt är !

Yes good rebecka du ghissa iaf fall rätt nöär duv var 13 år 9 månander och 361 dagar ! ;:D så gissa smart nu för sdå kommer du ha ett handikapp poängen när du försöker hitta mej ! :D

 

Always think oput side the box oppps :$ a råka säga nästan svaraet !

Dt första du ska saga till mej när du är sexton år är alltså mennigen jdu ska försöka giss fram ! så dt här är sorgiligt men sant dt kan vara dt ssta du minns av ,mej  miss hemlligt :$

 

Så puiss rebecka ! <3 we ses in heaven if u are a nice and good girl or if u opereara dejtill kille måste du vara en duktig ovch bra poijke men snälla du7 gör nte dt ½!!!!!

 

 

 

Puss ! <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Think out side the box !!!!!! <3








//Fanny Isbrand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0