Nej,

Nej, pluggandet går inte bra. Jag kommer aldrig bli bra på matte. Värst kommer det vara i åttan och nian, då kommer jag få IG i matte och NO och sen kommer jag inte komma in på något gymnasie och faila i livet och... okej nu slutar jag,  jag måste leva i nuet ;)
Men matte iaf, jag försöker ju! Men det går bara inte! Jag är född dålig i matte! Jag är det jag vet det. Jag önskar jag var så här naturbegåvad och inte ens behövde försöka, det skulle kännas bra x) Men nu är jag inte naturbegåvad, tvärtom, och det suger allt möjligt!! :mad:
Okej, hursomhelst blir jag inte bättre om jag sitter här och klagar (inte annars heller) så jag ska försöka fortsätta men jag kommer somna eller nåt... :blush:

Mina söta flickor♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0