Oj!

Oj då, glömde helt bort att gå och lägga mej.. fastnade i olika bloggar :blush:
Men jag måste faktisk sova nu! Nu!
Haha jag måste säga att jag är dålig på att säga till mig själv... eller kanske är det jag som är dålig på att lyssna? Nej jag ska sluta nu ^^
Det svider ju i ögonen av trötthet varför går jag inte och lägger mej??:bigeyes: 
Jo, jag är fast i datans värld, kan inte gå härifrån helt enkelt. Nej okej jag ska verkligen inte hålla på och larva mej mer :p 
Sov gott nu ♥

Tänk vad länge jag har känt den här sötnosen nu...♥
och tänk vad länge hon har vart borta nu :s
(en vecka men endå..)

Kommentarer
Postat av: sally

de e siggan när hon va liiiiten!!!<33 how cute! hon ser ut som freja! elr e de freja?? :S

kram!<3

2010-03-08 @ 20:59:27
URL: http://kooala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0