Pic bomb ;D

Har tagit så hiimla mkt bilder idag så det blir en till liten bildbomb! :D


Först togs det ju en massa ute i solen, varsegod!

Gash vad härligt!♥

Glass och glajjor :D


Sötisarna =)

Tss, vrf måste du alltid gäspa på mina bilder elin? ;)


Sweeeeeeetie♥

Hah, jag hann ;p


Det här ser man ju lätt är en detektiv! Right ? xD

Puss på dej!♥

Och puss på deej♥


Så hade ingen av oss gympakläder så vi  pluggade*host*i omklädningsrummet, se pluggresultaten här!


Muppmupparna♥

Opera ? x)

Host host sötis :p

Här står vi och posar så kmr fanny precis framför kemaren, gaah! xD

Galna flicka! ;)♥


Uwee kolla mitt hår :S

Nyvaken ? =)

Sööt som tusan!! x)♥♥
 

Busnos :)


"Jag ser ljuset..?" xP


Kommentarer
Postat av: sara

hahah bilderna på jonna är ganska roliga xD

Saknar dig älskling!<3

2010-03-22 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0