Tisdag

Vanlig dag idag, åkte hem direkt efter skolan och pluggade :/ Eller förresten, gick förbi hos mamma och hämtade lite grejer, bla den där bank blanketten grejen =)
Det är så jobbigt; alla är så trötta i skolan, jag är typ den enda som inte vill sova när vi är på typ uppis elr så haha x/ Jag tycker det är synd.. folk borde vara pigga nu när solen är här, det är det enda som håller igång mej just nu... haha ;p

Idag fick vi lämna in tidningarna som vi har jobbat med i svenskan. Jag tycker att våran blev ganska bra... bättre än dom flesta iaf ;) vi hade mycket bilder och färg, dom andra hade mest text. Vissa hade inte ens försökt, såg det ut som... så fick vi betygsätta alla andra tidningar och man vinner ett pris för typ "bäst motiverat" och ett för tidningen.. hoppas vi vinner båda moaha :D

Extremt inne i spelet xD

Tekalas på uppis som vanligt :p


Slocknade på SOn :rolleyes:


Tog med gitarren hit :) Visst ler jag fiint? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0