uuuh äckligt!!

Let me tell u... på bussen när sigrid och jag var påväg hem, så sitter det en typ fullgubbe brevid oss.. aa och han typ börja snacka med sigrid, och typ "Innan ni går av och så, måste jag säga en sak till dej, förstår du vad jag menar? och det är att ni är så jävla snygga, egentligen.. förstår du vad jag menar? Jag skulle vilja ta med dej hem..." Sigrid ba eh..jaha? han ba fortsatte typ "Dina små skor, jag skulle bara vilja ta av dom och behålla dom..." Där börja vi typ asgarva haha! Sen så blev han typ äcklig och ba "Och jag skulle vilja ta på din lilla rumpa..! Jag skulle vilja ha dej..." Sigrid ba kan vi gå av och så gjorde vi det och typ skratta asmycket haha!!! :O
Nej uschusch inte trevligt!! xD

Nej nu ska vi sova, går upp tidigt imorn =)
Sov gott sweethearts♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0