Babblar på! :D

Det verkar inte som om det är nåt virus.. men man vet aldrig.. =)

Aja, idag var jag i Kista galleria med tjejorna, Terese, Elin, Fanny, Fredda och Sigrid, det var kul men jag köpte inte en enda sak som jag hade tänkt köpa.. skulle egentligen köpa massor inför språkresan men det gick inte så bra dårå.. :/ Men vi hade kul iaf! (:

Asså vi har inte ens ätit middag än.. sjukt.. kanske för att mamma inte än hemma.. jag kan ju fixa mat själv men hon sa att hon var på väg hem.. S:
Aja, ska gå ut i köket nu (no reason) pöss!

Haha Fredda och jag i våra fina mössor som vi ska köpa!
(Och så varsin ihopfällbar gaffel-sked i samma färger! Såklart! :D)

Kommentarer
Postat av: Terese

Såååå söta :D

2010-05-27 @ 22:01:31
URL: http://somterese.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0