Härlig dag på grönan!

Tjenatjena!
Nu är jag hemma, har haft en sjukt härlig dag på grönan! Det var så skönt för man var liksom med olika människor hela tiden, eller alltså jag menar inte att det var nån som jag inte ville vara med haha.. nej men om några ville åka något och inte jag kunde jag bara ringa nån annan och åka nåt annat  haha vad jag babblar x)
Först hämtade jag upp Elin vid pub med cykeln och skjutsade henne till grönan, och det var skitmysigt och fint! Och så åkte vi lite grejor och sen kom Sara och Elsa och Julia och så åkte vi lite med dom och sen träffade vi Terese, Fredda, Fanny Lisa och Amanda fast sen minns jag inte riktigt vad vi gjorde haha och så åkte jag lite med Lisa och sen med Fredrika och Lisa och sen Sara och dom och sen Elin och Tess och lalala ni fattar hahah!
Aja här har ni lite bilder! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0