Härlig söndag!<3

Sådär! ;p
Guuud vilken rolig dag det har vart, seriöst, Sigrid och jag hade sådär roligt som vi hade när vi var små och gick i samma klass.. asså ni förstår inte.. men vi var sådär sköna..! :D

Jag var på stan med Sigrid och Elin ett tag idag och det var jättekul, jag köpte lite saker (visar sen) och efter det gick Sigge och jag hem till mej och sen hade vi picknick med hennes familj, mysigt, mysigt!

Vi hade lånat mammas cykel så vi hade varsin, så efter picknicken cyklade vi till fina Långholmen.. (:
Och ni vet ju vad man gör där? Just det, badar!!
Det var jääättehärligt! Inte så fruktansvärt kallt som man kunde tro, det var ju kallt men riktigt kul! :D

Kaaaallt :D

Passande att båda hade vita trosor? ^^


Söta flicka!! :O<3333333333333



Min lilla ballerina♥

Och sist men inte minst; knasiga jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0