Hemma!

Halloj! :D
Nu är jag hemma! Måste säja att det är väldigt skönt! Fast lite synd att vi åkte idag..
Båtresan gick bra (nä vi drunkade!), inga missade tåg eller så den här gången! ^^ Och ja, nu sitter jag här och bara suckar. Jag suckar för att jag är trött och jag suckar för att jag är hungrig. Det finns ingen mat! Nej, det gör det inte, och pappa är sjuk, och det betyder att jag måste gå och handla! :/ Nej det låter inte särskillt frestande, men vad ska man göra? Jag fick plötsligt värsta längan efter min farmor så jag funderar nästan på att åka dit senare.. men jag vet inte.. =)
Ska ringa henne nu, och så handla var det ja..
Men pöss!
(juste, bilder kommer seeeen! :))

Haha Elin och jag (miss u bby<33)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0