Jobbigt :(

Halloj!
Kom hem för ett tag sen.. var ute med Elin och gjorde inget särskillt, stannade i gallerinan ett tag fast allt var stängt och sen åkte jag med till slussen och lämnade lite grejer till Sara och sen åkte jag hem..
Imorgon har jag NOomprov men jag kan ingenting för jag fattar ingenting och det är ingen mening att gå dit! Jag har bara lite papper om vissa saker och jag vet inte hur jag ska kunna allt det andra! Han kanske har pratat om det på lektionerna och jag inte lyssnat då men asså endå! Jag tycker vi borde få böcker, det skulle vara så mkt lättare! :( Jag fattar inte hur jag ska klara mej med betyg nästa år!!!??? :( 
Men det är sista omprovstillfället men jag fhaaaaaaan jag vet inte hur jag ska göra!!!
Mår bara skitdåligt just nu! Men om 17 dagar är det sommarlov och då ska jag bara ha kul och bli smart inför åttan (haha right)! Ska iaf försöka plugga lite nu,
kraaaam!

Haha sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0