Namnsdag på Norges nationaldag...

Hmm.. jag fyller år på nån Världsboksdagen (typ.. wtf?) och har namnsdag på Norges nationaldag.. Så cool är jag! ;)

Idag var jag, Elin, Embla, Emma och Sigrid på 7ornas kväll i vårat uppehållsrum (uppis, det får ni lära er om ni inte vet, för jag tänker inte säga uppehållsrum! ;p) Det var kul iaf.. inte så många där, några men jag gick rätt tidigt =P

Imorgon är det friidrottsdag.. seeegt! Vi ska vara i Farsta.. var fan ligger det liksom? :S Aja, ska iaf möta resten av klassen på odenplan en halvtimma före vi egentligen skulle börjat.. det suger! ^^

Menmen, det är inte långt kvar nu till sommaren! :D Eller sommarlovet menar jag, sommar är det ju redan! Ja, det är ju sommar! ÄNTLIGEN! :D<33333333

Snart är det middag, och jag ska försöka göra en fin header åt lilla Embla! =)
Puss så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0